I mange kanaler

Egne, fortjente eller kjøpte flater? Godt innhold er alltid det viktigste. Innholdsmarkedsføring er blitt et av de virkelige moteordene i moderne kommunikasjon.

I disse dager lanseres den første store studien av dette kommunikasjonsfeltet. Sjekk boka til Jens Barland (red.), «Innholdsmarkedsføring». Gitt ut av Cappelen Damm Akademisk. Den tar opp en rekke sider ved innholdsmarkedsføring i den formen vi begynner å kjenne den. Og blant casene og eksemplene som forfatterne bruker mye plass på, er Visualdays-caset Lofotkrafta. Det er en jobb vi er ganske stolt av. Og som kunne videreutvikles og tilpasses for mange ulike bedrifter og organisasjoner i Norge.

Kanskje også den du jobber i?

Vi følger våre kunder hele veien: Fra idéutvikling og strategi, via produksjon til distribusjon. Vi sikrer deg godt innhold. For uten det innholdet, så kan du rett og slett glemme innholdsmarkedsføring.

PS: Du kan kjøpe boka «Innholdsmarkedsføring» i en god bokhandel. Og du kan laste den ned gratis ved å klikke her.